Economic




Economic  Modulele componente ale acestui subsistem, ofera informatiile necesare serviciilor Financiar si Contabilitate. Aceste module permit prelucrarea documentelor primare si realizarea automata a rapoartelor si documentelor de sinteza necesare societatilor comerciale.


 

Economic Financiar

• Definirea planului de conturi la nivel de sintetic / analitic
• Definirea metodologiei inregistrarilor contabile rezultand astfel un sistem maleabil la modificarile legislative si in primul rand la modificarile interne de structura si experienta. Totodata asigura functionarea conforma cu Principiul permanentei metodelor.
• Definirea posturilor de lucru posibilitatea de a migra activitatea contabila spre locurile de munca care efectiv produc efecte contabile.
• Definirea metodelor de raportare a informatiei
• Definirea utilizatorilor din punct de vedere al accesului la informatie.

Activitatea se repartizeaza pe utilizatori, la locul de munca al fiecaruia, reducand activitatea efectiva a contabililor la nivel de corectii, inchideri, analiza, control. Activitatea in timp a utilizatorilor este dependenta doar de fluxul informational si nu de 'inchiderea contabila a lunii.

Analiza informatiei, determinarea acesteia se poate face la nivelul oricarei perioade de timp, document, utilizator. Functie de drepturile acordate pot fi actualizate / corectate informatii aferente unui an finaciar fara prelucrari suplimentare. “Inchiderea unei luni” din punct de vedere contabil insemna blocarea actualizarilor pentru luna respectiva,“Deblocarea lunii” reducandu-se la a permite anumitor utilizatori sa actualizeze date aferente unei anumite perioade.
...

Contabilitatea Stocurilor

1. documente referitoare la materii prime, materiale,obiecte de inventar, marfuri, nota de intrare-receptie nota de transfer, bon consum, fisa limita, fisa de gestiune personala, referitor la obiectele de inventar
2. documente referitoare la produse finite, produse reziduale, semifabricate, marfuri, nota de predar, aviz expeditie, factura client
• Înregistrarea contabila 'ON-LINE' a tuturor documentelor referitoare la fluxul elementelor de gestiune în cadrul unitatii, astfel ca documentele de gestiune se reflecta direct in BILANT
• Repartizarea cheltuielilor de transport aprovizionare si înregistrarea contabila a acestora
• Cheltuielile rezultate din consumurile de materiale si materii prime, obiecte de inventar corespunzator domeniului de activitate
• Cheltuielile rezultate din consumurile de materiale si materii prime corespunzator activitatilor directe de productie, detaliate la nivel de comanda
• Registre de inventar
• Situatia contabila, la nivel sintetic si analitic, a elementelor de gestiune aflate în magazie
• Stocurile cantitative precum si soldurile valorice ale elementelor de gestiune, conform instructiunilor de aplicare a planului de conturi
• Situatia stocurilor elementelor de gestiune fara miscare sau cu miscare lenta
...
 

Trezorerie in Valuta

• Calcul automat al diferentelor de curs valutar ce insotesc tranzactiile financiare
• Calcul automat al soldului in ROL aferent cursului de final de luna
• Evidenta facturilor in valuta
...  

Mijloace Fixe

Modulul realizeaza gestiunea mijloacelor fixe din întreprindere. generând rapoarte relative la : Situatia mijloacelor fixe pe categorii si coduri de clasificare , Situatia mijloacelor fixe pe locuri de folosinta , Situatia privind repartizarea fondului de amortizare pe locuri de folosinta si categorii , Situatia privind repartizarea fondului de amortizare pe conturi de cheltuieli , Situatia fondurilor fixe si a fondului de amortizare aferent mijloacelor fixe în functiune, Determinarea planului de amortizare a fondurilor fixe pe unitati, conturi de cheltuieli defalcat pe trimestre